tisdag 12 november 2019

I min Fjällräven Kånken Art

Tidigare i höst såg jag en kvinna med en väldigt fin Kånken ryggsäck i ett grönt mönster. Har tänkt på den ganska mycket, så tillslut letade jag reda på den. Visade sig vara en specialkollektion från Fjällräven där större delen av försäljningen går till deras klimat och miljöarbete. Jag köpte min hos fjellsport.no, men går också att köpa från Fjällrävens hemsida, i deras butik på Karl Johan får du tag i laptop varianterna men inte den vanliga eller mini. 

DSC_2515 (2)
Den är så himla fin. 

DSC_2520

DSC_2523 (2)
Full med små skogsdjur. 

DSC_2509 (2)
Det här är det jag har i min. Försöker hålla lite ordning och reda, så det mesta är i små väskor i ryggsäcken.

DSC_2512 (2)
Det är paraply från Kate Spade, powerbank från Clas Ohlsson, kalender från Kate Spade, parfym från Clean (warm cotton), fast parfym köpt i Kobe, handkräm från Nivea och Etude House, Panasomic Lumix DMC-TZ100,  pass skrivbok, korthållare från Kate Spade och laddsladd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...