torsdag 21 november 2019

2011

Dags att se på bilder från 2011. 

Låt oss börja här, en solig dag i januari. 

Åh vad jag saknar Monkis gamla omklädningsrum. 

Här någonstans började min besatthet i fåglar på kläderna. 
Den här blev förstörd av bläck. Alltså, jag orkar inte hur många kläder jag har sönder av att jag sölar något.

Vi hade karneval på jobbet. 

 Jag hade en Jenna på besök. 

Och min syster flyttade hit. Det här var typ första gången i våra liv som vi faktiskt hängde med varandra. 


Vi skulle något speciellt. 


 Vi skulle se på My chemical romance för andra gången. 

 Vår <3

 Fick hem special versionen av the true lives of the fabulous killjoys. 

Köpte massa smink hos MAC. 

 Bodde i den här t-shirten från Monki och mina Docs. 

 Påsken spenderades i Skellefteå. 

 Och i Fällfors. 

Mamma köpte råttor. 


Jag och Johanna festade mycket ihop.


Sjuttonde maj firades. 

Håret blev färgat. 


 Så var jag i Skellefteå en sväng. 

Hängde på DesuCon. 


 Bland annat med Martin. 


 Den 22 juli hände och hela Oslo blev stilla. Var med på en minnesmarkering ett par dagar efter händelsen. 

 Var på Tusenfryd med några vänner. Kvällen innan var jag, Martin och några till vänner på konsert. Martin blev för full och förstörde sin egen sex månaders plan om hur han skulle få mig. Gick ju bra med tanke på att vi fortfarande är ihop åtta år senare (obs, vi blev inte ihop förrän ett par månader senare. Hade lite saker att ordna först). 

 Var på Reading festival för första gången med Martin och Jenna. Såg massvis av bra band som Panic at the disco (innan alla utom Brendon slutade), My Chem, 30STM osv..). 


 Såg Veronica Maggio. 

 Handlade mer hos Monki. 

 Johanna kom till finalen där man kunde vinna en lägenhet. Vann inte, men hade det kul ändå. 

 Fick hem min Diana F+ med alla tillbehör. 

 Var på Halloweenfest. 

 Såg Batman live. 

Hängde i London i åtta dagar. Det här är en av mina favoritresor, även fast jag blev matförgiftad. 

Och vipps var 2011 färdigt. 

1 kommentar:

  1. Jisses vilka tider!! Härliga tider strålande tider och jag var mitt i min karriär =D... nu nästan 10år senare så känns den tiden då väldigt långt ifrån! Då var man närmare ungdomen än nu *S* Har inte jätte mye bilder på mig själv, tog en massa men sällan på mig sj så i efter hand är det ju aningen synd ;/

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...