måndag 18 juli 2016

Veckosammanfattning

Efter en väldigt fin helg i Malmö är det dags för nya äventyr. Första veckan med semester var väldigt bra, med besöka gravar, fika, massvis av Pokémon Go, hjälp vid en flytt och Malmö. 

Denna här veckan är vi någon annanstans, vilket också ska bli kul. 
Tänkte visa lite bilder från förra veckan. 


 Semestern började med ett besök i Ski för att ordna lite saker och hälsa på Martins familj. 

Vi var också och fikade lite. 

 Jag packade och planerade för resan till Malmö och till Bryssel. Så många klänningar och allt för få dagar...

 Vi for ut och gick så jag kunde fånga fler Pokémons. 

 Och åt pizza till middag. 

 Onsdagen hjälpte vi mamma och familjen med att flytta. 

 Vi åt sushi till middag och det var riktigt gott. 

 På torsdagen stod vi upp tidigt, tidigt för att ta bussen till Malmö. 


 Efter en timmas försening var vi äntligen framme vid Air Bnb vi hyrde. 

 I Malmö så var vi vid havet. 

 Åt glass med konstiga smaker och fotograferade. 

Och på lördagskväll tog vi bussen hem och jag grät en liten skvätt. Är så sorgset att lämna personer man gillar i en stad långt, långt borta. 

3 kommentarer:

  1. Åh! fika, pizza och sushi!!! så mumsigt!:D

    SvaraRadera
  2. Ååååh, jag har också fastnat rätt rejält i Pokemon-träsket. Men min app hänger sig??

    SvaraRadera
  3. Det är alltid lite jobbigt sorgset när man lämnar dem man tycker extra mye om, de nära å kära som man vet att man inte träffas så ofta! Blir sj ganska deppig (separationsångest) ett par dagar men vet att jag kommer tbx *ler* Vilken kanon vecka ni hade ändå, TREVLIG VECKA nu med KRAAAMAR!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...