måndag 11 juli 2016

Veckosammanfattning

Glad måndag! Idag börjar min semester och det ska bli otroligt skönt. Jag och sambon har först 3 lediga veckor där det händer massa spännande. Längtar verkligen efter det här. Jag har förberett massa inlägg, så bloggen kommer inte att stå tom. Men jag kommer nog inte att svara eller kommentera tillbaka till den som kommer förbi här. För en mer direkt uppdatering om vad jag kommer att göra, rekommenderar jag att följa min instagram, chriistinapettersson

Hoppas du får en fantastisk vecka. 

Men dags att se på lite bilder från förra veckan. Märker att jag inte var helt duktig på att ta bilder, men det gör inte så mycket. 

 Veckan började med ledigt från jobbet och spelkväll. Såg ut så här. 

Jag och Martin spelade ett juvelspel som var kul när man väl lärde sig det. 

Jag vann rätt så bra. 

 Tisdagen var jag på jobbet och under rasten blev det en del läsa. 

En dag efter jobbet (onsdagen?) så for jag och Martin och badade. Lyxen att ha bra badvatten 10 minuter undan oss. 

Den här mannen <3

Testade en ny färg från Nyx.


Utsikt från jobbet. 

Söndagen hjälpte jag mamma och resten av familjen med att flytta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...