onsdag 13 maj 2015

Önske onsdag min födelsedag

På fredag är det två veckor kvar tills min födelsedag, och som vanligt har jag räknat ned sedan länge. Inte för att bli ett år äldre, men för att mina födelsedagar har alltid varit fina. 
Och som de flesta har jag en liten önskelista, några av sakerna finns i bilderna nedan, men andra får jag bara ta och skriva ned.

Källan till sakerna finna på min Pinterest. 


Saker som jag önskar mig och inte finns med på listan är främst blommor till balkongen som gärna får lukta gott.

6 kommentarer:

  1. Åh vad mycket fint :) Så fina plagg!

    SvaraRadera
  2. Klongs äng-vasen har jag =D... fast i svart och i den lilla storleken! Åååh vad jag gillar den massor <33

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh den är så himla fin :D Funderar på att köpa den snart om jag inte får den :)

      Radera
  3. så mycket fin! hoppas du får det du önskar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Blev lite otålmodig så jag har redan köpt några av plaggen O:)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...