tisdag 29 april 2014

Min lördag

Från det att jag fick Monkis nyhetsbrev på min mejl där det stod att de skulle samarbeta med designern Ida Sjöstedt blev jag jätteglad. Ida har gjort några helt fantastiska klänningar och skor tidigare, så det skulle bli spännande att se hur kläderna till Monki skulle se ut. 
Älskar verkligen printet och färgerna på kläderna. Tyvärr lite halverst dyraste laget, men inte så man dör direkt. 
Tyvärr hann jag inte till Monki när kläderna släpptes på fredagen, men på lördagen for jag in till stan och provade några plagg. 

 Som denna här t-shirten som fick följa med hem <3 

 Överväger starkt att köpa hem den lila/blå varianten. 

Så här såg jag ut den dagen. T-shirten är ny från Lindex, kjolen är ny men visad tidigare från Asos och min lilla svartvitra väska från Marc by Marc Jacobs.

 När jag kom hem fick jag ett sms från Jenny som undrade om jag ville med och hänga i en park. Och det ville jag såklart efter att jag bytt lite kläder. 


 Vi hängde i en park nära där Jenny bor. 

 Blev lite grillning och jordgubbar. 

 Sen for jag hem till mamma där det blev hemmagjord sushi till middag. 

Och några andra små knyten som smakade gott. 

2 kommentarer:

  1. Gud så kul att få ett sånt mail. Kan göra ens dag mycket bättre :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej precis :) Parkhäng är en av mina favoritsaker att göra en solig dag :) men det är nog många andras också :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...