onsdag 23 april 2014

Lite bilder från påsken del 1

Våran resa norrut startade tidigt tidigt på morgonen, lördag den 12 april. Det var inte direkt den korta biten vi skulle, tog väldigt många timmar i bilen. 

Men vi hade det supermysigt hemma hos min farmor och farfar. Ibland är det fint att bara vara och inte stressa med något som helst. Hade bara en lunch inbokad med en barndomskompis, annars gjorde det vi det vi kände för där och då. 

 Stannade vid en liten sjö för att hitta fram lite yoghurt att äta. 

 Stopp i Mora. Vi låtsas stå på skidor.

 De hade även ett dragspel mitt i en rondell. 

 Sen efter många många timmar i bilen var vi äntligen framme hos den här herrn. 

 Blev massa lek i snön. 

 Så här såg jag ut en dag när vi skulle in till stora stan och äta lunch. 

Och så här såg jag ut när vi skulle till Piteå. Har köpt mig nya skor och en ny svart kjol från Asos. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...