tisdag 1 april 2014

Min lördag

I lördags var en himla fin dag. 
Skulle först möta min syster för småshopping på Oslo City på dagen och sedan på kvällen hem till underbara Jenny och Kalle för middag och fest. 

 Nytvättat hår som håller på att lufttorkas. 

 Efter stan och jag var påväg hem så såg nästan alla buskarna ut såhär gröna och fina, vilket inte alls är dumt. 

 Hade på mig nya vårjackan från Monki, t-shirten från Marc by Marc Jacobs och kjolen den vanliga från Asos. 

 Vi har även börjat få blommor <3

 Efter dagens andra dusch och ännu mer smink var jag klar för kvällens äventyr. 

 Min fina man <3
 En suddig nästan gruppbild. 


 Sen så var det dags för ett besök på Megazone för att spela lasertag. Platåskor + full + halkigt golv = dålig kombo. 

Sen så hängde vi på the Dirty Cow resten av kvällen innan det var dags att sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...