fredag 25 april 2014

En dag på Hovedøya

Det är minst sagt sommarväder här i Oslo. Soligt och väldigt varmt, vilket inte är dumt det. 
Sedan att träden har börjat bli riktigt gröna och fina är ju inte illa det. 
I måndags tog jag och Martin med oss min farmor och farfar, deras hund Boss och min syster på en riktigt lång promenad ned till hamnen. Vi skulle nämligen ta båten över till Hovedøya och spendera ett par timmar där. 

 Se så fint det börjar bli. 

 Farmor hittade dessa blommor på stammen till ett träd. 

 Hur fint som helst :)


 Äntligen påväg ut. 

 Min Martin.

 Min syster. 

 Farmor och farfar. 

 Och jag. Måste klippa luggen snart igen...

 Det var jättefint och varmt ute på ön. 

 Farmor och jag. Har på mig en ny klänning från Asos. 

 Vi badade fötterna i det väldigt kalla vattnet. 

Sen så var det dags att komma sig hem så farföräldrarna kunde se att Skellefteå tog SM guld i ishockey igen. 

4 kommentarer:

  1. Såg ut som en härlig dag.=) Så himla skönt att det börjar bli lite varmt och grönt ute.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en jättebra dag :) Ja, att det börjar bli sommar hjälper verkligen på humöret :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...