onsdag 2 april 2014

Instagram mars

Mars är redan färdigt och nu är det dags för april. Hemskt hur fort tiden går. Men snart är sommaren här och då är allt mycket bättre. 
Heter chriistinapettersson på Instagram för den som vill följa mig där. 
 1. En utekväll 2. Norska fastelavens boller.
3. Blir mest troligen student till hösten 4. En TBT mina regnbågsmuffins.

 1. Min Aristocats LP 2. Mammas födelsedagspresent, Varulvskaninen från Wallace och Grommit.
3.  En utflykt till Frognerparken med jobbet 4. Firande St Patricks Day med Bulmers på the Dirty Cow. 

 1. Tog ett sambotest och borde tydligen flytta ihop med min sambo 2. TBT gruppbilden från mitt jobb år 2010. 
3. Var och sköt pistol och revolver med min syster. 4. Dör skordöden. Vill också äga dessa Miu Miu som Alix Cherry

1. Underbart att man kan använda solglasögon till jobbet på morgonen. 2. Sambons födelsedagstårta. 
3. Fick besöka av Jenny som hjälpte mig göra snickerskakor till jobbets fredagsmys. 4. Fick besök utav sambons bästa kompis och åt massvis av sushi

1. Lördagen var fantastiskt fin. 2. Hade tråkigt i måndags när jag var hemma och sjuk, så jag målade naglarna i massa färger men bestämde mig till slut för Ciate Cutie Pie med Mattnificent top lack.
3+4. Söndagen var en febrig dag och jag stannande i soffan helan dagen. 


2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...