torsdag 5 september 2013

Några viktiga bilder från min sommar

Nu är verkligen sommaren över. Bladen har börjat gulna och att gå barbent till jobbet sju om morgonen börjar bli lite för kallt. 

De senaste dagarna har jag börjat kolla igenom alla bilderna från juni, juli och augusti bara för att njuta sommaren och minnen så mycket som det bara går. 
Här är några jag tycker lite extra mycket om. 

Vi startar sommaren med friterade räkor på musikkens dag här i Oslo. 

Min syster på musikkens dag. 

 Vi hjälper en katt att få bort hemska tovor ur pälsen. 

 Jag och Martin som hänger nede i hamnen. 

 DesuCon med dessa finisarna. 

 Konsert. 

 Besök på Tusenfryd. 

 Promenad med familjen. 

 En badutflykt som slutade lite dåligt för min tå. 

 En utekväll som var himla fin. 

 Resor. 

 Middag med familjen. 

 Besökte Trästocks i Skellefteå. 

 Såg min lillebror spela för andra gången i mitt liv. Himla stolt över han. 

 Bästa resan till London. 

 Besökte London Aquarium. 

 Och London Zoo. 

 Det närmsta kändisar vi kom. 

 Vi besökte den fina staden Brighton, åkte en del karuseller och vann massa tickets som man bytte in mot saker. 

 Jag blev med en Kate Spade New York Catherine Street Joanie. 

 Vi besökte Portobello Road market. 

 Hittade spännande smågator i Oslo. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...