torsdag 12 september 2013

Årsdagsmiddag

Tidigare i veckan var det dags för min och Martins årsdag. Tiden flyger verkligen fort fram, vilket är fint men hemskt på samma gång. 

Vi hade först bestämt oss för en resturang vi varit på tidigare, men den hade stängt tyvärr. Istället gick vi till Tullins Cafê.

 Min fantastiska sambo. 


 Vi startade med att dela på en liten skål med stekt potatis och rømme. 

 Båda åt en pastarätt med namn Surf'n'Turf som var himla god. 


Till dessert blev den glass från Dolce Vita. 

 Har äntligen börjat använda höstgarderoben, klänning från Monki, skor från Monki, jacka från Weekday och väskan kommer från Kate Spade New York. 

14 kommentarer:

  1. Så söta ni är och vilken fin klänning och god mat. Och stort grattis! Det är underbart att fira kärleken :)

    Hoppas att du får en härlig söndag <3 Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :) Det är viktigt att fira kärleken :) Tackar. Klänningen är helt underbar.

      Radera
  2. härliga bilder :)
    //sarajosefin.blogg.se

    SvaraRadera
  3. tack så mycket, jag hade en jättebra kulturnatt!!
    och åh, den där glassen ser underbart god ut. kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul :)
      Glassen är himla god där :)

      Radera
  4. Å så gott!! Vad mysigt ni verkar haft!

    SvaraRadera
  5. Grattis får man säga :D
    Vad gott allting såg ut och jag älskar din väska ^^
    Sv: Ja, håller med! Grymt gott ser allting ut :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack :D
      Jag älskar den, jag också :) Helt perfekt är den.

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...