onsdag 11 september 2013

En dag på Tusenfryd

I söndags var det dags för årets sista besök hos Tusenfryd för iår. Jag och Martin for dit med min mamma och mina systrar. 


 Jag var superpeppad.

 Vi hade lyckats välja en dag när en hel del av norges skolkorps var på besök i parken. Det var lite synd för det var hemska köer till allt.

 Barnkaruseller är bland de bästa på Tusenfryd, och speciellt bläckfisken.

 Martin och Johanna åkte Japp Spaceshot, men jag är inget fan av frittfall eller liknande, så jag hoppade över den.

www.picasion.com



Jag, Martin och Maya åkte super splash och blev hemskt blöta. 

Jag spelade ett skjutspel där man skjuter ner flygplan under andra världskriget. 

Sen så blev det lite skee ball spelande. 

Tyvärr fick vi ingen vinst, men det var kul att spela. 

Johanna försökte fånga upp superhjältar och hjältinna, men det gick lite dåligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...