måndag 9 september 2013

En ny klänning

Förra veckan surfade jag runt på Ellos för att kolla på inredning, men snubblade förbi den här klänningen på rea. 
Jag läste vad folk hade skrivit om den, mätte och ordnade så att allt skulle vara ok. Än så länge har jag inte beställt hem något som inte passar, och har tänkt fortsätta med det. 
Jag beställde denna här i tre storlekar större än det jag i vanliga fall använder och gick ändå upp en extra storlek som jag blev tipsad om. 

Den här klänningen sitter perfekt överallt, förutom vid brösten. Det är som om de bestämde sig för att ta bort tyg till överdelen. Inte ens om jag hade gått upp en storlek till hade den passat, och då hade jag ändå gått upp fyra storlekar från förr. Är det någon annan som upplever det här med Ellos?  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...