tisdag 24 september 2013

Köttätande växter och flipperspelande

 Söndagen blev det ett nytt besök i Botansik hage, men denna gången blev det besök i växthusen.  Det tar en himla stund innan kameran vänjer sig vid all värmen och fukten inne i växthuset. 

 Martin kollade in några omogna bananer. 




 Kollade in några köttätande växter. Så små och så många. 

 Hade med mig min Diana F Mini Hello Kitty. 



 Vi hittade vägen förbi Tilt där jag och Martin skulle ha ett flipperspelstävling. 

 Peppdricka. 

 Först ut var en suddig Martin. 

 Och det gick ju helt ok. 

 Sen så var det min tur. Och jag kickade ass. 

Martin provade en gång till, bara för att se om han kunde slå mig. Men det gjorde han inte, och sen var det inte mer tävling mellan oss. 

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thank you :) That is so nice of you to write :)

      Radera
  2. Jättefina bilder :)
    // sarajosefin.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder :)
    Sv: Ja, håller med! Roligare att bilderna syns i hemmet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :)
      Eller hur :) Jag har en hel del bilder från mina filmkameror och engångskameror från festivaler hängandes på väggarna, men inga från mina digitalakameror :/

      Radera
  4. härligt att du kickade ass i spelet! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min sambo har aldrig slått mig i flipperspel, jag har verkligen fingrarna för det :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...