onsdag 21 augusti 2013

Söndagsspelning på Tilt

 Nu när hösten börjar krypa sig på är det dags att besöka Tilt på söndagar igen för att spela flipperspel. 
Den här söndagen hade vi tagit med våra granner dit och hade det otroligt trevligt.

 



 Det hade kommit ett nytt Batman flipperspel som jag spelade en hel del av. Jag fick även många gratisspel och när jag äntligen var färdig hade jag ont i handlederna. 

Efter att vi spelat en hel del och druckit lagomt mycket gick vi ned gatan tills vi kom till Peoples för att äta lite mat. 

 Martin åt en stor portion med tacos. 

 Vilket ena grannen också gjorde. 
'
 Jag åt en kyckling tandoori burgare. 

Och våran andra granne åt en kyckling och avokado burgare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...