torsdag 1 augusti 2013

London dag 3

Sist vi var i London läste Martin någonstans på internet att det skulle vara ett enormt köpcenter som heter Westfield cirka tjugo minuter från vårat hotell. Vi for aldrig dit då, men tänkte att nu passade det fint att göra.

Vi var där en timma för tidigt, men det var några cafèen som var öppna, så vi passade på att äta frukost. 


Hade med mig massa saker i väskan. 

Aningens morgontrött. 

Martin åt en god morotskaka. 

Vi passade på att kolla in vad de hade för butiker och så innan de öppnade. 


Vi hittade några massagestolar som vi provade. 

Väldigt behagligt. 


Det var en stor figur från Despicable me 2 utanför Vue biografen i köpcentret. 

Det blev ett litet besök hos Kate Spade. Himla fina handväskor där. 

Efter Westfield for vi till Camden för att gå på marknaden där. Det finns så mycket att se på där, mycket är samma sak, tänk typiska marknad och festivalkläder. Några av klänningarna såg jag för två år sen när vi var där, men mycket nytt. 









Vi tog en liten ciderpaus på en pub och vilade fötterna. 






Sen så blev det lunch. 



Och sedan fiskspa. 

Det här var tredje gången vi gjorde det, men det har aldrig kittlats så här mycket. 



När vi kom tillbaka till hotellet var det bara för att lämna av sakerna, byta kläder och sedan gå ut och äta. 

Jag ville prova på fish and chips, och det här stället får bra rekomendationer. 

Här har vi min nya och första Kate Spade väska, en Catherine street Joanie. 





Det var himla gott. Men då kan jag ha haft tur med vars jag åt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...