tisdag 20 augusti 2013

Ben & Jerrys & mojitos

Lördagen skulle jag och Martin hem till en kompis för att spela lite brädspel. Var otroligt länge sedan sist jag såg dem vi spelade med, så det var kul. 

 Men innan vi spelade spel for jag och Martin förbi Ben & Jerrys för lite glass. 

 När dagen blev det kväll for jag hem och bytte kläder för att sedan fara ut med min syster för att ta en öl eller två. 

 Hade på mig min nya t-shirt från Dr Martens. Fick en del beröm för den :)

 Min syster. 

 En god mojito. 



Tillslut kom det så mycket folk att det knappt gick att andas därinne, så vi gick till Max för att äta lite nattmat innan vi gick vidare hem för att sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...