lördag 9 mars 2013

...

Igår på konserten träffade vi två av Martins vänner jag har träffat ett par gånger och en bekant till Martin som jag inte träffat förut. 
Mellan banden pratade jag med den bekanta till Martin. Han tyckte att det var så kul att det syntes så gott på Martin att han verkligen tycker om mig, att han som utomstående kunde se det. Det var otroligt roligt att få höra. 

Jag uppskattar verkligen min älskade sambo och allt vi har ihop. Att andra sedan kan se hur bra vi mår ihop är det bara fint. 





15 kommentarer:

  1. ja det är limited edition marc jacobs :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så spännande :D hade gärna haft dem som prydnad :)

      Radera
  2. Tusen takk snille deg! Så utrolig koselig, håper dere koste dere masse!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite så :) Det gör vi, varje dag :D

      Radera
  3. Sv: Åh tackar! Fint ni verkar ha det!

    SvaraRadera
  4. Så himla fina ni är! <3

    P.S Vill du tävla om grymma sminkprodukter och samtidigt hjälpa mig vinna en tävling? Skulle vara så himla gulligt om du vill stötta mig! <3
    http://adaras.se/2013/march/naglar-i-eurovision-song-contest-anda.html#comment

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...