måndag 18 juni 2012

She's got a life of her own and it shows by the Benz

Printscreen från Shopbop

När jag och pojkvännen var i England i november förra året letade jag (inte så noggrant det måste erkännas) efter en handväska från Marc by Marc Jacobs Petal to the Metal serie. En helt fantastiskt samling med handväskor med en eller flera metallsvalor på sig. De som känner mig vet att jag har en svaghet för fåglar på kläder och accessoarer.
 Tyvärr hittade jag ingen i England, men nu har jag letat reda på den ute på nätet och bestämt mig för att en ska bli min. Närmare bestämt modellen Natascha i svart skinn. Den är utmärkt stor så jag får plats med det jag behöver, en eller flera kameror och plånboken.

Nu hoppas jag bara på att jag hinner få hem den innan jag reser till Sverige. Vore ytterst tråkigt om den vore här medans jag är borta.

1 kommentar:

  1. Vilken snygg väska! Är själv ute efter en ny väska, får man fråga vad den kostar?

    Och förresten, vad tycker du om ICAs nya matfusk?
    Kika in och kommentera!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...