torsdag 7 juni 2012

I'd like to make myself believe, that planet earth turns slowly


Redan torsdag, tiden flyger verkligen fram. Snart helg och efter det är det inte långa stunden förrän det är helg igen och före man vet ordet av det sitter jag på ett plan mot Skellefteå. Då är det inte länge kvar tills man sitter på ett ålderdomshem och ojar sig över livet som var.


Hade en riktigt trevlig onsdag. Hade ett fint samtal med ett utav barnen. Tänka sig vad konstiga frågor kan komma ut av en treåring. Efter jobbet mötte jag upp Johanna för en tur till Monki. Var så svårt att hitta något jag gillade. Massa saker jag hade kollat in från deras hemsida hade de inte fått in, och massa som de hade i butiken fanns inte på hemsidan. Men jag hittade tillslut en svart, halvt genomskinlig, kortärmad skjorta som jag gillade och som fick följa med hem. Men den visar jag upp senare.

Efter att vi varit på Monki tog jag t-banan till Martins jobb för att äta middag där. Tog bara lite tid då jag lyckades sätta mig på rätt nummer men fel håll. Men det ordnade sig snabbt. Fick väldigt god mat och efterrätt. Ibland har man bra allt tur.


Ska göra något tidsinställt inlägg innan jag far till jobbet. Ha en fin torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...