torsdag 28 juni 2012

Godmorgon

Snart har jag den i mina händer


Jag har på känn att den här dagen kommer bli riktigt bra. Solen skiner, det är snart helg och idag får jag hem min nya Marc by Marc Jacobs väska.
När jag vaknade imorse var det första jag kollade var paketet var någonstans. Och nu har den landat i Oslo. Helt perfekt. Tyvärr har jag senvakt, så jag hoppas jag hinner hem innan den kommer hit hem. Men jag är riktigt imponerad över hur fort det gick att få hit paketet. Beställde hem väskan i tisdags kväll från USA och den är redan framme i Oslo. Det är riktigt bra det.

Nu är det dags för frukost och sedan jobb hela dagen. Ha en fin torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...