fredag 1 juni 2012

She's falling hard for me I can see it in her eyes She acts just like a nurse with all the other guys



När jag vaknade tidigt imorse hade jag så otroligt ont i halsen och i knäet. Att fara ut på utflykt igår och knuffa en stor tung vagn var nog inte ett genidrag när jag egentligen inte är helt bra i mitt knä. Efter att jag ringt till jobbet och sagt ifrån att jag inte kommer så somnade jag om igen och vaknade inte upp förrän kring tolvtiden.

Nu ligger jag i sängen och bara vilar mig. âr egentligen massa att göra här i lägenheten, men det får vänta tills Martin kommer hem och kan hjälpa mig.

Du får ha en otroligt fin fredag. Här hemma vet jag att det kommer bli god mat och massa mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...