tisdag 5 juni 2012

Blev tyvärr ingen shopping med syster idag. Regnade alltför mycket enligt henne, men det gör ingenting, vi får ta det en annan dag. Har sett ut lite fina saker hos Monki som jag gärna vill ta en närmre titt på. Men, det får bli internetfönstershopping istället. Det går ju bra det med.

Just nu ligger jag i soffan under två filtar och dricker varmchoklad från Harley Quinn-koppen Martin köpte när vi var och såg på Batman Live förra året. Helt otroligt att det är juni och jag använder ulltröjor och dricker varm choklad för att inte frysa. Jag saknar att kunna använda klänningar och ha bara ben, sitta i solen i flera timmar och det enda bekymmret är om SPF 50 håller eller om jag kommer bli bränd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...