måndag 2 april 2012

April april



Så var det äntligen april. Ska bli härligt med varmare väder, massa sol och massa grönt ute. Tiden flyger dock alltför fort fram, känns som om det inte vore längesen sist jag var i England (november 2011) och med den här farten är det inte länge kvar tills jag är där igen.

Helgen var riktigt bra även fast den blev aningens bildlös (digitalt iallafall. Diana har fått jobba lite). Det har varit shopping, middag ute och bio med älsklingen på fredagen, mys på lördagsdagen och fest på lördagskvällen. Fick äntligen användning utav den gröna klänningen jag beställde från Nelly :)

Imorgon kommer det förhoppningsvis upp en del bilder från de senaste månaderna som jag tagit med Diana F+. I fredags lämnade jag nämligen in sju rullar med film och allt kan inte bli dåligt, hoppas jag.
Ska bli spännande att se hur de senaste månaderna har sett ut genom min Diana :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...