fredag 30 mars 2012

Argh

Igår fick jag ta med ett demoexemplar utav ett 3Dpussel som ser ut som ett piratskeppattraktion från Outland som de hade tänkt kasta. Barnen på jobbet är inne i en piratfas (är inte barn alltid det?) så jag tog det med till jobbet. Fick hjälp utav några tappra små att bygga ihop det med och slutprodukten blev riktigt fin.

Idag efter jobbet ska jag äntligen få tummen ur och lämna in mina 120 mm Dianafilmrullar på framkallning. När jag skulle göra det tidigare i veckan glömde jag bort det totalt, vilket var aningens typiskt. Ska även försöka handla lite små påskpresenter till pojken. Vi ska nämligen ha påskäggjakt i lägenheten och jag har inte tänkt fylla hans ägg med bara sötsaker. Påsken kommer bli himla bra iår känner jag på mig (inte för att den var så illa förra året).

Ha en bra fredag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...