måndag 19 mars 2012

En lista

10 saker jag tycker om:
Sommarregn
Att ligga i sängen länge, länge och inte göra någonting
Nyklippt hår
Choklad
Gå på konserter
Såpbubblor
Klickljudet till en kamera
Presenter
Sparka blad på hösten
När ens pojkvän lagar en maträtt som jag gillar men inte han

9 saker jag tycker mindre om:
När man måste upp alltför tidigt på morgonen av ingen bra grund alls
Den känslan man får när man trampar fel och det känns som om man ska ramla
Att gå hem själv mitt i natten
När ens planer inte går som planerat
Evig vinter
När man sparkar tårna i ett hörn av valfri möbel
Dåliga hårdagar
Regn när man inte har ett paraply
Skavsår

8 bloggar jag läser:
Nio till fem
Hanna
Min syster
Erica
Kyrre
Xsparkage
Fredrik
Tattoologist


7 saker jag vill göra i framtiden:
Se världen
Skratta så mycket jag orkar
Tillbringa massa tid med de jag älskar
Hitta ett jobb jag faktiskt vill jobba med, något som jag älskar
Fylla fotoalbum med minnen
Tatuera mig
Köpa mig en lägenhet eller hus


6 filmer jag tycker om:
Underworld-trilogin (längtar till fjärde filmen)
Sucker Punch
Nick and Norahs infinite playlist
500 days of summer
Under the Tuscan Sun
Resident Evil-filmerna


5 saker jag är rädd för:
Spindlar
Att dö
Att förlora dem jag älskar mest
Vad som kan finnas i mörkret
Att inte räcka till

4 ord som beskriver mig:
Lugn
Funderande
Bizarr humor
Periodvis bokmal

3 saker jag ser fram emot:
 Sommaren
Göra iordning balkongen till sommaren
Att kyssas massvis

2 snygga killar:
Gerard Way
Brendon Urie.
1 bra låt:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...