söndag 16 oktober 2011

Say hello to everything you've left behind, It's even more a part of your life now that you can't touch it

Tre underbara klänningar inne på Monki. Den svarta fick äran att följa med hem. 

Lördagen var en inte alltför stressande dag. Jag steg upp sent, tog allt med lugn och ro. Kring tjugo över två tog jag och Johanna bussen in till stan där vi besökte Monki. Efter några klänningprovningar och ett köp gick vi till Outland och strosade runt. Vi spelade även apples to apples, Johannas nya favorit sällskapsspel. Hade det riktigt trevligt. Efter fem tog jag, Johanna och Martin bussen hem till oss för att äta middag. Efter middagen gick jag och Martin en tur till Botanisk hage som självklart var stängd. Så vi gick runt på Töyen och tittade. 
Vid nio ish tog jag och bussen in till stan igen för att möta upp en kompis och gå på bio. Vi såg Three Musketeers. Väldigt underhållande. Älskade speciellt början av filmen när de var i Venedig, så mycket Assassin's Creed II att det knappt var sant, men det gjorde inte så mycket. Hela filmen var väldigt mycket AC.... 
Efter filmen tog jag bussen hem själv. 

4 kommentarer:

  1. hej! jag såg att du bor i Oslo så jag tänkte ställa lite frågor eftersom jag "snart" ska flytta dit :)

    var det lätt att hitta lägenhet?
    var det lätt att söka/hitta jobb med tanke på det "nya språket"?
    fördelar/nackdelar med Norge?

    är väldigt tacksam för svar :)

    SvaraRadera
  2. Den svarta var ett underbart val ! =)

    SvaraRadera
  3. Tack, länge letat efter ett stort gotiskt/keltiskt kors. =)
    Vad skönt när vissa kläder bara klickar !
    Hm, vill inte se Three Musketeers, gillar orginalen, så jag tror att historien blir förstörd för mig med nya skådespelare. ;D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...