måndag 31 oktober 2011

Helgen

I fredags följde jag med på fest med tema låt. Jag gick som låten Lycanthrope med +44. Kanske inte det mest kreativa, men men. Hade en riktigt trevlig kväll, träffade på massvis av nytt folk och en del från förr. 

På lördagen for jag in till stan och mötte upp Erica. Vi strövade omkring och pratade om allt och inget. Var ett tag sedan vi sågs så det var mycket att prata om. 

På lördagskvällen for jag och Martin ut och åt middag och gick sedan på bio. Vi åt på en indisk restaurang vid Egertorget. Restaurangen ligger ovanför Max och är helt klart värt ett besök. 
Filmen vi såg var den nya the Thing. Stämde inte helt överens med hur den från 1982 var, så lite besvikna blev vi. 
Söndagen var jag i Ski och gjorde inte alltför mycket.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...