torsdag 20 oktober 2011

En torsdag

Imorse var jag så otroligt duktig att jag lyckades lämna min mobil hemma på sängen. Det var längesen jag känt mig så handikappad som jag gjorde idag. Hur skulle jag veta hur mycket klockan var utan att behöva fråga alla andra var femte minut eller springa till köket hela tiden? Tänk om det var någon som ville något viktigt (det var det inte för övrigt :( )? En massa tänk om:ande. Men samtidigt har det varit en av de mest befriande dagarna tack vare just det, att jag inte har kunnat se på klockan var femte minut och att ingen förutom de på jobbet har kunnat få tag på mig. Men sedan blev det lite drygt efter jobbet att inte ha telefonen. Då hade det faktiskt varit riktigt fint att ha haft den....

Så nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Jag börjar tidigt imorgon och behöver massvis av energi för morgondagens och helgens äventyr. 
Får mobilblogga imorgon så det dyker upp någon ny bild. Mitt stora minneskort fick för sig att lite halvt dö, återupplivningsförsök på går för fullt. Fram tills dess blir det lite bildtomt här på bloggen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...