tisdag 4 oktober 2011

En tisdag

Ett steg närmare...

Om man bortser från att jag fortfarande inte är frisk och mår allmänt dåligt så har jag haft en riktigt fin tisdag. Tidigare ikväll tog jag bussen in till stan och köpte mig en stickad tröja och en poncho/kofta/whatevs från Monki.  Kommer bli riktigt bra att bära nu under hösten.
 
Just nu peppar jag massa musik inför kommande konserter. Nu på torsdag blir det att se Veronica Maggio med min syster och i november någon gång hoppas jag att få se bland annat Bring me the horizon. Ska bli trevligt även fast jag inte är något större fan till varken eller av banden. Men konserter är alltid lika trevliga. 
Ser även fram emot en kommande resa i slutet på november. Ska bli riktigt trevligt att komma bort ett tag och bara vara i en ny stad och nya människor. 

1 kommentar:

  1. Jag såg Maggio på Storsjöyran i år och fotade henne. Det var magiskt. Jag är också sjuk. Ont i halsen.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...