söndag 17 april 2011

Skillnad då & nu

Gick igenom lite bilder igår mest för att se där hur jag har förändrats sedan gymnasiet utseende mässigt. Har förändrats mycket stilmässigt genom åren men även mycket i vikt. De flesta av bilderna under 2008 väger jag ca 18 kg mer än vad jag gör idag. Sjukt, jag vet. Så 2008 måste ha varit mitt tjockaste år någonsin. 


2007 fattas på grund av den stora datorkraschen. Att det finns bilder från 2006 kvar får jag tacka Jenna, Simon och Apberget för. Men gissar på att jag var gode rund det här året med. 

Mitt tjockaste år. Sate så gode rund jag var. 
Kärlek till bilden i högra hörnet längst ned. Får hoppas på sjukt dålig vinkel.

Gick ut gymnasiet och flyttade till Oslo. Det var efter studenten jag började rasa i vikt. 

Syns att jag blivit lite smalare om man jämför mitten bilden här med nedre högra hörns bilden från 2009. 

Jag idag, lättare än vad jag var i nian, men inte lika smal (mina ögon sett). Får bara fortsätta med träningen som jag gör så ordnar sig nog det också. 

Fick mig ett gott skratt när jag såg alla bilderna. Herrejisses. 

2 kommentarer:

  1. De äkta är lite mer långsmala ja, de gjorde om designen för ett tag sen, tidigare var den rund å ganska kort.

    SvaraRadera
  2. Hej snyggo! Du har fått en haka! :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...