måndag 4 april 2011

Godmorgon

Snart är det påsk. Det kommer bli riktigt härligt, jag ska ju trots allt till Skellefteå då. Och något som är mer underbart är att nu är även biljetten bokad. Jag kommer åka härifrån den 20/4 12:15 och komma hem igen 1/5. Det blir en stund som jag blir borta. En sak som är lite negativ med upp över resan är att jag kommer spendera 4 timmar på Arlanda. Fyra timmar! Får ta med mig bra böcker och kanske laptopen, vi får se. 

Nu ska jag börja fara till jobbet. Bloggar mera senare ikväll. Ha en fin måndag. 

1 kommentar:

  1. sv: Ja. MCR var så bra live!
    Egentligen skulle jag inte se dem, men min syster bjöd mig och det är jag glad för. Dem var verkligen bättre än jag trodde typ! :P

    Ja, ibland önska man att man gick med extremt höga klckar på konsert eller såna där styltor(?) eller vad de kallas :P

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...