fredag 15 april 2011

Bilder från igår

Igår slutade jag tidigt, klockan 15, så jag tog en lite längre väg hem än vanligt. Men vad gör det när det är strålande sol och riktigt varmt. 

Passerade massvis av tussilagos under hela vägen hem. 

Ingen fara, det är inte någon typ av utslag eller liknande jag har i ansiktet, utan helt vanliga fräknar. Kommer nog inte bli brun iår heller, utan vara vit/röd/rosa med diverse fräknar och brännskador. Som vilken annan sommar som helst då. 

Hade på mig min Our Thoughs Are With You Japan t-shirt som jag köpte hos Weekday för någon vecka sedan. Älskar det. 


På Outland har de fått en enorm lego Hagrid. 


Han var verkligen riktigt, riktigt stor. Hade gjort sig riktigt fint i vardagsrummet måste jag erkänna. 

1 kommentar:

  1. DAMN YOOOU!!

    Nu minskades inte alls min Oslosaknad, inte alls... MORR!!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...