söndag 1 augusti 2010

Söndag

Jag ska snart dra vidare och möta upp en vän för att sedan hitta på andra roligheter. Eller tja, jag vet inte om det är roligt, men jag tror dock det. Vi ska möta upp några fler för ett episkt slag med låtsas svärd. Låter inte det roligt så säg? Jag har dock anmält mig som fotograf, för mitt eget bästa (och kanske även andras, vem vet?).

Jag kommer hem igen till middagen och efter det bär det av vidare hem till Erica som har kommit hem från sin stuga. Hos henne blir det mest troligen att ta mina mått och krascha bilar (spela Burnout 3 Takedowns). En alldeles lagom söndag helt enkelt.


Bild från när jag var på Tusenfryd med Tina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...