fredag 20 augusti 2010

Äntligen fredag

Då var det fredag igen. Hoppas nästa vecka går lite fortare än denna, för om en vecka börjar jag nämligen resa till Skellefteå. Ska bli riktigt trevligt att träffa alla igen. Sist jag var där var i julas, vilket börjar bli ett bra tag sedan. Och denna gången hoppas jag på inge snö (men bara för att jävlas så kommer det bli snöstorm den veckan jag är där för att sedan veckan efter bli underbart höstväder), men egentligen oavsett vilket väder det blir så blir det bra.

Direkt efter jobbet idag kommer jag att fara hem till Erica för att sitta barnvakt till Mikkel. Det ska bli riktigt trevligt. Mikkel pratar så otroligt mycket när han är hemma, sedan så hittar vi alltid på massa roligt att göra.
Så bloggningen resten av dagen kommer nog bli lite halvdålig skulle jag gissa på. 

Igår efter jobbet mötte jag upp Erica för att ta bussen in till stan och shoppa lite grann, äta middag på Santinos och sedan spela lite spel på Outland. Vilket var väldigt roligt. Planerade även in en Underworld-maraton imorgon med en del av mina vänner som var där. Så det ska bli ytterst trevligt att se alla Underworld filmerna efter varandra. För det har jag nog aldrig gjort tyvärr.

Vi spelade ett par omgångar av Space Alert. Var meningen att vara stressande, men det tyckte jag inte att det var. Bara man pratade ordentligt med lagkamraterna så gick det fint.


Nu är det dags för frukost. Hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...