torsdag 12 augusti 2010

God morgon

Fågeln ville inte sitta still när jag skulle ta kort på den. Att jag sedan hade fel inställning på kameran hjälpte inte heller.

Vaknade tidigt imorse av att en mobilernas alarm gick igång, vilket var otroligt störande för klockan var ju trots allt bara fem. Lyckades turligt nog somna om igen, annars hade det här blivit en riktigt slitsam dag.

Direkt efter jobbet ska jag fört förbi Erica och sedan in till stan för vårat vanliga torsdagsspelande på Outland. Tyvärr kommer nog ingen av de vi lärt känna lite bättre vara där; Kyrre och Bao är i Tyskland, Mandy och Dexter passar på Mandys föräldrars butik som ligger på västlandet och Jonas har (som vanligt) date. Men det går säkert bra, jag och Erica har ju trots allt varandra och sedan finns ju alltid möjligheten till att lära känna fler personer.

Nu ska jag börja fara till jobbet. Bloggar nog mera när jag kommit hem ikväll, om det finns tid.

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...