tisdag 15 januari 2008

Envy me!

Jag sitter i köket och bloggar. Inte på mitt eller simons rum som jag brukar, utan i köket. Det kan bara betyda två saker. 1. Jag tog mammas eller Jörgens dator och satte mig där, eller, 2. Jag har skaffat mig en rosa laptop.
Och det är såklart alternative två som stämmer. Jag har skaffat mig en rosa laptop idag. Nu är typ allt installerat och klart, nu fattas det bara att den ska laddas i 16 timmar. Fatta så pepp jag kommer att vara imorgon efter skolan. Och på torsdag ska sötnosen få följa med till skolan. Peppigare än peppigast säger jag bara. Nu jäklar. Aja, nog med lyckoskutt och så. Det är lägg dags och datorn behöver vila.
God natt Sverige från landets lyckligaste tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...