torsdag 3 januari 2008

Home sweet home

Då har man äntligen kommit hem från Fällfors. Jag har varit där typ konstant i två vckor nu och det började bli lite drygt. Fanns inte så mycket att göra direkt. Men jag har haft det supertrevligt där. Jagoch farmor har varit både i Byske och Skellefteå och shoppat loss. Nyårsaftonen spenderade jag tillsammans med Simon, Jenna och Annichen. Det var faktiskt också riktigt trevligt.
Så, då var det början på ett nytt år. Ja, lite örväntingar har man ju på det nya året. Iår har jag inte sagt n¨å nyårslöftebn eftersom att jag vet att dom inte kommer att hålla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...