fredag 18 juni 2021

Världens vackraste klänning

 Tidigare i vår hittade jag världens vackraste klänning hos ASOS. Jag har letat efter en vacker klänning att ha på ett bröllop vi skulle på i sommar (utsatt till hösten på grund av pandemi). Jag brukar klä mig gulligt och fint, men brukar inte känna mig vacker och snygg. Har använt överdrivet många timmar på att leta efter en snygg och vacker klänning. Ingen har passat helt mig, tills jag såg denna här. Tyckte den var för dyr, men när jag fick en del pengar över och den hamnade på rea, var jag ju t v u n g e n att beställa den. Perfektion och värd varenda krona. 


DSC_1534
Klänningen är riktigt tung på grund av alla broderier, pärlor och paljetter. 

DSC_1514
Men den är så himla fin. 

DSC_1520
Den faller bra på kroppen och är väldigt behaglig. 

DSC_1524
Det enda som är är att den är hemskt lång. Måste bära den när jag går av fruktan att jag ska snubbla eller förstöra den. 

DSC_1549
Bianca ville vara med. 

DSC_1546

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...