måndag 29 juni 2020

Vecka 27

God morgon. 
Det här är min sista jobbvecka innan jag tar 4 veckor med semester. Efter den här våren ska det bli skönt att slippa tänka på och stressa över jobbet. 
Inte för att vi har dom största planerna, men det blir en liten resa till stugan och en roadtrip på sørlandet. 

Jag har massor av bilder från de senaste två veckorna. Så det blir en ordentlig bildkavalkad. Låt oss börja bakifrån. 

I lördags var vi på afternoon tea i the Hub Bar. Hade på mig en ny kjol från Collectif Clothing. 

Under större delen av dagen hade jag på mig nya sandaler från Collectif clothing. Hade glömt att tejpa ena tån, så köpte ett par superbilliga fejk birkenstocks i vit plast. 

Fredagen var vi ute och spelade biljard med några vänner. Drack en del B52. 

Jag var helt värdelös på biljard, men det går fint. 

Jag och Martin firade 3 år som gifta (och att vi fyllt 30 år). Jag överraskade med hotellovernatting hos the Hub också.

Vi åt middag på Norda. 

Här är jag innan jag mötte Martin. Hade på mig en klänning från COS. 

Vi skulle ha fotografering på jobbet på fredagen. Hade på mig det här, men bytte om till mer jobbvänliga kläder sen. 


Torsdagen var vi på kvällsbad i Steinbruvann. 

Lucy försökte döda mina fötter. 


Hittade en Pridebänk. 


:) 

Glassen matchade outfiten. 

Jag och två kollegor hade köpt in plaskbassänger till barnen på jobbet. Sjukt skönt att svalka fötterna. 

Blev sushi till middag en dag. 

Och en fryst smoothie. 


En dag hade vi båda katterna i sängen. Så mysigt. 

Jag hängde i botaniska trädgården en eftermiddag. 

Satt och målade lite grann. 

Och hade med mig massa fika. 

Den här tröttisen hängde i sängen. 

Sally ligger sällan så nära 😭



Låt oss avsluta dagen med mer glass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...