måndag 1 juni 2020

Vecka 23

Då är sommaren äntligen här. Idag ska det bli 27 grader varmt i Oslo, jag kommer att befinna mig större delen av dagen vid Vesletjern. Kanske till och med bada, vem vet? 

I veckan händer inte så¨mycket mer än varmt väder och massa regn. Ska på en kompis födelsedagsfirande till helgen, vilket blir kul. Han ordnar alltid bra fester. 

Annars är det inte mycket som händer. Hör rykten hur Oslo ska öppnas ännu mer, vilket säkert blir bra. Vi håller på att planera våran semester, så en av fyra veckor är planerade.  

Här är lite bilder från förra veckan. 

Måndagen såg jag visst sur ut, men var inte det, lovar. 

Humöret blev oavsett 100 gånger bättre när jag mötte på traktorerna som sopade gatan ren på grus. 

En glad syn.

Tisdagen lite gladare i en klänning mamma har sytt till mig. 

Den här dagen blev jag väligt solbränd på jobbet. âr ute varje dag minst 4 timmar, så har börjat få bra med färg nu. 

Här är jag, nybliven 30-åring som hade vaknat 4.30. 

Blev bra firad på jobbet, fick teckningar av några av barnen, en krona två av tjejerna hade gjort och presenter från några av kollegorna. 

Lördagen hade jag bjudit hem folk på brunch och dagsfest. Första gästerna kom kring 12.30 och sista gick närmare midnatt. Söndagen låg jag mest i soffan...


Vi spelade massor av Cards Against Humanity. För ett par år sen spelade vi det här konstant, var nog behövligt med en paus. 

Hoppas du får en riktigt fin junivecka. 


2 kommentarer:

  1. Har en fråga nu?? Får du mina kommentarer =)??... känns som jag skriver och det inte kommer fram!!
    Ha en fantastisk TREVLIG HELG tjejen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade dom :D Blogger har ändrat utseende och är inte helt användarvänligt.

      Hoppas du hade en riktigt fin helg <3

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...