tisdag 14 januari 2020

Nya tillskott i min Pandora samling

När jag såg att Pandora skulle ha en Harry Potter kollektion visste jag att jag skulle önska mig/köpa det mesta därifrån. Hade turen att få tre charms i julklapp av Martin och så köpte jag ett armband från kollektionen. 

DSC_3566
Jag köpte den här gyllne (silvriga) kvicken eller som den heter på norska, den gyldne snoppen. 

DSC_3575
Fick den här Hogwarts märket med skolan på andra sidan. 



DSC_3591
Fick också Hufflepuff märket och Hogwrtståget. 

DSC_3582
Nu när armbandet börjar bli lite fullt köpte jag en stopper på rean med Musse och Mimmi Pigg. 

DSC_3605
Fick det här armbandet också av Martin. 

DSC_3607
Har använt det varje dag stort sett sen jag fick den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...