tisdag 21 januari 2020

I solemnly swear that I am up to no good

I början av december bokade jag, Martin, några vänner och deras barn Harry Potter Escape Room här i Oslo hos Kingdom of Escape rooms. Vet inte om det är besök i Tokyo Disney Resort och Universal Studios Osaka där allt ska matcha som gjorde att jag behövde en Harry Potter tema outfit. Beställde en t-shirt från e-bay, hittade en väska hos EMP och en pin hos Outland som passar ihop perfekt.  

DSC_3626
T-shirten med den texten har jag velat ha länge, pinen och väskan är väl egentligen inget jag suktat efter länge, tänkte mer att det var en kul grej. Har använt väskan massor efter att jag köpte den, så det är ju bra. 

DSC_3622
Väskan är lite mindre än det jag tänkte, men den har märket när man ska framkalla kartan. 

DSC_3623
Och på baksidan är det namnet på dem som gjorde kartan. 

DSC_3617
Pinen är fotavtrycken man ser på kartan där det står mischief managed (som man säger för att kartan ska bli borta från pappret). Dessvärre är pinen lite bottom heavy, så den vänder sig upp ned när man fäster den. Får se om det går att lösa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...