måndag 7 december 2015

Sammanfattning av förra veckan


något jag gjorde den här veckan som var planerat
Hade ledarvecka på praktiken, var på filmdag med praktiken, besökte norskt folkemuseum, bakade, hämtade ut två paket. 

som inte var planerat
Middag hos mamma och shopping med min syster. 

och något nytt jag gjorde
Höll i ett avdelningsmöte. Var på julmarknad hos Norskt folkemuseum.



ett tips från veckan
Tror du att det är halt ute, ta på broddar. Det är nog halt ute. Kom ihåg att kolla ut genom fönstret innan du går ut och har bråttom. Det kan vräka ned. 

godaste maten jag lagade
Jag är verkligen sämst på att laga mat. Men vi gjorde pizza igår.


veckans aj
Tror inte jag har skadat mig den här veckan.

veckans känsla
Massvis av julkänsla. Hurra för december.


veckans bedrift
Gjort det jag skulle göra utan stress.
veckans magi
När jag gick hela vägen till praktiken och såg snön som föll och första sången på Spotify var Whats this

betyg på veckan
Väldigt bra måste jag säga. Nästintill perfektion. 

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att lsäa att du har så mycket julkänsla :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :) Skulle bara önska att det var snö ute, men det är så mycket annat som också gör julen :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...