onsdag 2 september 2015

England dag 1

För nästan en veckan sen reste jag, Martin och min syster Johanna till England för att gå på festival.
Detta här skulle bli min och Martins fjärde gång där, och jag längtade som bara den.

Klockan 05.10 stod vi och väntade på flygbussen. Det regnade som bara den, vilket var lite väl halvtaskigt.

I England var det desto bättre väder och vi hade himla tur som fick plats med en gång på tåget. Det är hemskt många som ska till festivalen och tar tåget så det gäller att komma tidigt eller ha turen på sin sida.

Framme i Reading gick vi och åt lite asiatisk mat och började pappa till festivalen.

Enda dagen mitt hår var lila </3. Tvättade håret en gång och då for all färgen ur...

Vi mötte upp två av dem vi ska tälta med och delade på en taxi till området.

Sen var det bara att släpa med sig all mat, dricka och packning över fältet och till festival området.

Sen tog vi ett par kalla öl eller cider medans vi väntade på de andra.

Vi spelade bland annat bussen många, många gånger medans vi väntade.

Och här är stort sett alla på bild. Vi blev totalt 12 stycken som festade ihop, vilket var väldigt kul.

För mig och Martin blev det en tidig kväll så vi skulle orka med alla konserter dagen efter.