onsdag 16 september 2015

Radley London

Jag verkligen älskar Gatwicks tax-free shop. De har en hel del märken som Michael Kors, Marc by Marc Jacobs, Guess, Moschino, Ted Baker London och så vidare, och även en egen Harrods butik. 

Den här gången blev det inget större inköp som sist, men jag fick med mig en tygväska från märket Radley London. Föll verkligen för den prickiga väskan med de små terrierna på. 
Köpte den mest för att mitt handbagageväska blev fylld med diverse andra mer ömtåliga tax-free köp, och det kändes så osäkert att ha kameror, pass, mobil, plånbok och så vidare i en påse. Men jag har använt den mycket efter att vi kom hem också. 



18 kommentarer:

  1. Vilken söt väska! Den passar ju dig jättebra!

    SvaraRadera
  2. Haha jag älskar tax free över huvud taget, så himla härligt att komma undan lite billigare :) Jag föredrar dock att handla smink på tax free. Jättefin väska/tygpåse i alla fall, härliga färger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh samma här :) Jag köper också diverse kosmetiska varor på tax freen, vilket jag gjorde nu också. Men sminket, en mascara den här gången, fick ett eget inlägg. Oftast om produkterna jag köpt inte har samma tema eller typ butiken gemensamt, så delar jag upp deras inlägg :)
      Tack :)

      Radera
  3. Jättefin påse ju!! :D Jag har bara åkt till/från Heathrow. :) Köpte en mugg på Harrods där sist, kul med alla butiker innan man åker hem. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack :) Jag har bara varit på Stansted och Gatwick, för det är där de norska flygen landar/lyfter. Älskar när det är som små köpcenter inne i flygplatsen :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...