fredag 22 augusti 2014

Readings dag 1 2011 & 2012

2011

Jag och Martin på tågstationen i väntan på tåget till Reading. Vi reste dit samma dag som festivalen började, vilket var lite dumt. Missade en del bra band iväntan på tredje personen i gänget. 

Lyxen med att ha tält och allt klart när man kommer fram till festivalen.

Martin, jag och Jenna under Deftones tror jag. 

Band vi såg dag 1 2011:
My Chemical Romance 
30 Seconds to Mars
the Offspring
Deftones

2012

Vi stod i kö för att komma in på festivalområdet med massa andra folk.



Köpte mig en blomkrans som jag fortfarande har kvar.

Innan vi skulle se Hadouken, En väldigt bra kväll. 

Band vi såg dag 1 2012:
the Cure
Paramore
Angels & Airwaves
Deaf Havana
Foster the People
The Hives
Hadouken

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...