måndag 25 augusti 2014

London 2011 & 2012

2011
2011 var första gången jag var i London. Var så himla lycklig över att vara där, då det var en stad jag drömt om att besöka. 


Vi tog färjan in till Reading från festivalen för att ta tåg respektive buss till London och flygplatsen. 

Eftersom att jag och Martin inte kände London alls då, så hängde vi i Kensington Gardens i många timmar. Men det var fint det med. 

Martin fick se sina första ekorrar någonsin. Jag tyckte han var knäpp. 

London Eye. 


Reading Festival 2011 var en jättefin upplevelse. Minst sagt ett minne för livet. Och då för att inte tala om after Reading Flu jag fick. Gudars vad sjuk jag var efter festivalen.

2012


Sista dagen vaknade vi upp till massa brända tält. Var visst kaos på de flesta campingar. Så det kan gå.

Vi på färjan in till Reading. 

Nu var det tredje gången jag och Martin var i London, så vi körde snabbturister med de andra så de fick sett lite sevärdigheter som Buckingham Palace och så.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...