torsdag 21 augusti 2014

Reading

Just nu är jag i England för att besöka den fantastiska Readings Festival. Kommer bli himla kul. Iår är det jag, min syster och Martin som reser dit.Ska bli spännande att se vad som händer iår.
Och eftersom att jag är borta ett par dagar så kommer lite bilder från de tidigare åren dyka upp de närmsta dagarna. Woop woop. 

2012 var första gången vi var på festivalen från torsdagen. Vi stod upp grytidigt för att ta flygtåget till Gardemoen och flyget till London. 
När vi kommit fram till staden Reading blev det att handla massa dricka och andra behövligheter innan vi tog en taxi till festivalområdet. 

Det var hemskt långt att gå från där taxin släppte av oss till festivalområdet.

På kvällen blev det massa fest med våra grannar från syd Afrika för några ur gänget och jag och två till for till tivoliområdet och hade det trevligt. 


6 kommentarer:

  1. Åh men vad kul! Hoppas du har det jättebra :D Kram

    SvaraRadera
  2. Oh, så roligt med en tripp till England! :)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med festival! :)
    Sv: Det var de, och sushin var super god :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...